tirsdag 2. februar 2010

Nytt innhold på bloggen min


Den 27. januar endret livet mitt seg og bloggen min har nå endret innhold.  Som dere "alle" har sett har jeg ikke lagt inn noe her siden før jul.  Det skyldes primært at far ble borte den 9. januar og bloggelysten har vært borte siden da.  En vegg eller tre er borte i livet mitt nå.     Nå er jeg tilbake her, men har endret emne.  Jeg føler at jeg har blitt svært god på matlaging og det trigger meg ikke så mye lenger mht å skrive om det...  Skal fortsatt middag nesten hver dag kjære, ikke bli redd...   Jeg er glad i å lage (ny) mat nå så kanskje blir det en oppskrift i ny og ne.

Det fantastiske som skjedde den 27. januar var at Steve (Jobs) lanserte den fantastiske nye IPaden og jeg er "in love"!  Den kan såklart ikke kjøpes enda, men jeg tenkte at dere kunne få følge meg på veien mot min nye IPad som jeg håper og tror blir i mars en gang... !  Jeg fulgte spent med på lanseringen på mandag og så på alt nesten "live" fra SF.  Var ute og søkte og fant linken til presentasjonen på New York Times bare 4 minutter etter at den var postet!  Som bare nummer 321 der... Vi snakker NYT!  I ettermiddag har jeg vært på Cisco Connected Woman/Od@-nettverket om Sosiale Medier med min svært gode venninne som også heter Kjersti og hun hadde den gode ideen om å bytte tema på bloggen min.  Hun sa ikke at det var fordi jeg var utlært på matfronten, men mer fordi hun vet hva som trigger meg...  Hun kan å lage mat, men vet ikke så mye om IPad, enda...    

Så nå har vi alle fått lov til å sende mail til Steve så han kan fortelle oss når denne IPaden ligger klar i App-Store, can´t wait!

Følg med! OG får en venn til å gjøre det samme, jeg trenger flere "followers" på bloggen.


Steve Jobs
Product launch … Apple CEO Steve Jobs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails