tirsdag 24. november 2009

141 igjen..., bananer i appelsinsaus!



OK, jeg er tilbake og gjør tellingen først som sist:

Boka Stiansen til Hverdags inneholder: 13 deler og 142 oppskrifter. Siden jeg har "juksa litt" og laget en av de allerede kan vi starte med den. Det er under dessertkapitlet og den heter bananer i appelsinsaus. Dette er en fantastisk dessert som er søt og enkel å lage. Når det er barn med som det ofte er her i familien er det lurt å ikke "dandere" retten ferdig med saus og is, men la de selv bestemme hvor mye saus det skal være. Is kan det være ubegrenset av... Bildet dere ser her er fra boka, men jeg vil i fremtiden legge inn bilder av de rettene som kommer fra mitt kjøkken laget fra boka.


1 kommentar:

  1. Denne desserten har jeg selv laget flere ganger, og gjør aLLTID stooor LYKKE. Ikke spesielt vanskelig heller:o) OddS

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails